Bio? Bio!

Fick ett ryck och kom på att bio i helgen inte hade varit helt fel! Har dessvärre inte hört så mycket av vad som går just nu. Har försig hört att den nya svenska filmen Arn är jätte bra! så nu tycker ni kanske att: Ja men gud så bra då kan hon ju gå och se den, inget mer med det! Men ack så lätt är det inte, för det är nån jävel som har sagt att den är pissdålig också. Så jag står alltså mellan valet och kvalet här. Någon som har sett Arn eller något annat som går på bio som är värt att rekomendera eller varna för så ,please, be my guest och skriv vad som är bra/skit. Tack på förhand!

image41 
bild på mig själv i thailandet!

Kommentarer
Postat av: ellen

du har mitt ord på att den är sämst. eller om du gillar medeltiden så kanske men alltså den hade inte mycket högre standard än dom fimlerna man var tvungen att se på historian i femman..

2008-01-17 @ 20:58:53
URL: http://LNLN.blogg.se
Postat av: fiffi

tack ellen, då ska jag nog avstå från den. historiefilmerna i 5:an var väll inte direkt någon höjdare så att säga!

2008-01-18 @ 14:58:00
URL: http://feliciafeliciaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0