Tisdag

HEJ!
idag har jag varit i skolan, ganska slapp dag! faktum med att jag inte har några prov/läxförhör denhär veckan vilket förgyller denna kalla höstvecka :) 
efter skolan så åkte jag & min family för att överraska min lilla farmor (som fyller 80 bast idag!) med tårta och blommor, hon blev himla glad och det smittade av sig på mig så nu sitter jag här och är minst lika glad som henne, veeery niiice!
jaja, nu ska jag ta och öva på att spela "lady stardust" på piano inför uppsjungningen på musiken imorn.. (räknas det som ett prov?? isånnafall ljög jag er rätt upp i ansiktet om att jag inte hade nåra prov denna vecka, förlåtish!)

ha en bra kväll gottfolk :]  


Kommentarer
Postat av: my

hmm.. ja det räknas som ett prov, men ingt seriöst om du inte ska bli lisa misowsky... (elr hur hon stavas..) vad säger du fiffi? :)

2007-10-16 @ 20:07:36
Postat av: feliciafeliciaa

haha okej bra, då vet jag my! ;D
Och jo, jag skulle gäärna vilja bli Lisa miskowsky! men nu är det ju såhär att jag inte riiiktigt är på samma sångnivå som henne XD

2007-10-17 @ 17:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0