Mondagish

Som många av er förmodligen redan märkt/fattat/fruktat/förstått/uppfattat så har mitt internett varit ur funktion under ett par dagar, det va tydligen någonting med nån raut(er) (eller hur det stavas). Därav inga blogginlägg på ett par dar. Men nu så är deniaf  fixad och allt är bra och alla mår bra och så. :)

Påtal om nada så vill jag bara uppmärksamma att jag börjar bli typ lite skidzo här i hösthelvettet! :|
 exempel: När jag ska skriva någonting på tangentbord så skriver jag heeelt fel ord, som nyss, tidigare i detta inlägg när jag skulle skriva "bra" så fick mina fingrar för sig att skriva "död" istället! lite halvlebbigt sådär men men det är väll smällar man får ta om man heter (fel)icia .. eller nått xd

Ha en bra kväll, du borstar dina tänder väll? (de rimmade!!!!!)
pous


Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv oftare så läser jag!

2007-11-01 @ 11:47:57
Postat av: felicia

sure ballabacon! ska bli på momangen vem-du-en-är! (A)

2007-11-06 @ 21:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0